Płatność za efekt

Co mają wspólnego pozycjonowanie za efekt i realizacja twoich marzeń?

Płatność za efekt to model rozliczeniowy uważany przez wielu „specjalistów” za wyzysk i przeżytek. Swoje twierdzenie zasłaniają słabymi argumentami, jako niby pozycjonowanie wymaga od nich ogromnych inwestycji oraz poświęcenia dużej ilości czasu. Trudno się z tym nie zgodzić, jednak ja widzę inny problem w ich toku rozumowania. Osoby te po prostu nie wierzą w swoje możliwości. Tak naprawdę nie mają pojęcia, czy uda im się wypozycjonować stronę klienta, czy też są skazani na porażkę. Obawa przed utopieniem pieniędzy zmusza ich do pobierania regularnych opłat abonamentowych nawet wówczas, kiedy nie wypracują żadnych efektów SEO.

Od początku swojej pracy przy pozycjonowaniu stron www uważam, że płatność za efekt jest systemem uczciwym i korzystnym dla obu stron. Przede wszystkim biorę do siebie fakt, że moim celem jest twoje zadowolenie. Z kolei dla ciebie ważny jest wzrost sprzedaży, a w konsekwencji poprawa jakości życia czy realizacja najskrytszych marzeń. Idąc dalej dochodzę do wniosku, że pobierając od ciebie pieniądze za złudne działania, tak naprawdę okradam cię z tego, co najcenniejsze – wolności (finansowej i emocjonalnej). Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której miałbym płacić firmie za coś, czego nie widzę.

Angażując się w pracę nad twoim sukcesem, już na samym początku oceniam czy jestem właściwą osobą, która może ci pomóc. Jeżeli czuję, że wyzwanie mnie przerasta lub nie będę w stanie wywiązać się z warunków współpracy, zwyczajnie oszczędzam ci problemów. Wolę skierować cię do sprawdzonej, ale konkurencyjnej firmy, niż ograniczać twój rozwój, bo „myślałem że jakoś to będzie”.

W praktyce płatność za efekt oznacza, że opłaty za pozycjonowanie naliczane są dopiero wtedy, gdy twoja strona na daną frazę pojawi się na pierwszej stronie wyników Google (czyli w TOP10). W tym przedziale z kolei stosowane są trzy przedziały cenowe:

  • za pozycje 10-8
  • za pozycje 7-4
  • za pozycje 3-1

Oznacza to, że nie tylko płacisz dopiero gdy osiągasz realne korzyści, ale dodatkowo wysokość opłat uzależniona jest od ilości klientów, którzy docierają na twoją stronę.

Brak efektów – i co dalej?

Wracam do akapitu drugiego, w którym zaznaczyłem, że priorytetem w mojej pracy jest zadowolenie klienta. Doskonale rozumiem, czego oczekujesz po pozycjonowaniu. Jeżeli tego nie dostajesz, nie mam prawa trzymać cię na siłę. Dlatego umowa, którą zawieramy, uwzględnia 3-miesięczny okres gwarancyjny. Polega to na tym, że jeżeli w ciągu pierwszych trzech miesięcy co najmniej połowa pozycjonowanych fraz nie osiągnie TOP10, możesz rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji. Jest to też mobilizacja dla mnie, abym poświęcił całą swoją uwagę nad promowaniem twojego biznesu w internecie.

Jak Zdobyć 50 Mocnych Linków Które Wypozycjonują Twoją Stronę W 5 Dni?

Niezawodna metoda wynikająca z trzech lat prac nad link buildingiem. Zdradzimy Ci nasz sekret za darmo!
Imię
Nazwisko
Adres e-mail
Nie spamujemy, tylko wysyłamy SEO porady i zniżki na profesjonalny link building :)