Co to jest link building?

Co to jest link building?

Osoby zaczynające pracę z pozycjonowaniem bardzo często zadają sobie pytanie: co to właściwie jest link building? Do czego to służy? I jak to robić, aby wszystko było w porządku? Link building – co to właściwie jest? W tłumaczeniu na język polski jest to po prostu linkowanie – działania mające na celu zwiększenie wartości strony w oczach wyszukiwarki Google, co jednocześnie prowadzi do wyższych miejsc w wynikach wyszukiwania. Podział linków Istnieje bardzo wiele możliwości podziału linków, jednak skupię się tutaj konkretnie na dwóch podziałach, mianowicie: Podział ze względu na umiejscowienie: linki wewnętrzne – prowadzą do innych miejsc w obrębie strony/domeny. linki zewnętrzne – prowadzą do innych stron/domen. Podział ze względu na sposób pozyskiwania: linki naturalne – ich przyrost jest następstwem naturalnego zainteresowania stroną: jeżeli ktoś uzna, iż treści na niej zamieszczone są przydatne, to rozsyła link dalej linki nienaturalne – odnośniki zdobywane najczęściej przy użyciu SWL (Systemu Wymiany Linków), z dodawarek itd. Od kilku lat wyszukiwarka Google podąża w jednym kierunku – linki naturalne stają się coraz bardziej wartościowe, co w zamyśle ma promować strony zawierające wysokiej jakości content. White Hat SEO Pozycjonowanie strony, podczas którego kierujemy się akceptowalnymi przez Google praktykami, nazywamy White Hat SEO. Proszę potraktować to zdanie z przymrużeniem oka, bo Google nie akceptuje żadnych praktyk manipulowania wynikami wyszukiwania, a na tym przecież opiera się pozycjonowanie. Polega to na optymalizacji strony w taki sposób, aby była przyjazna zarówno dla robota wyszukiwarki, jak i dla użytkowników. Treść strony bezwzględnie musi być unikalna, a linki (lub ewentualnie bannery) powinny prowadzić do stron o bardzo podobnej tematyce. Bardzo ważną rzeczą jest również unikanie technologii Flash np. w menu strony, gdyż...
Opracowanie strategii SEO – krok pierwszy przy pozycjonowaniu bloga

Opracowanie strategii SEO – krok pierwszy przy pozycjonowaniu bloga

Pozycjonowanie bloga generalnie opiera się na tych samych zasadach, co pozycjonowanie każdej innej strony internetowej. Stwarza jednak niewątpliwy przywilej, jakim jest możliwość wyboru dwóch głównych strategii SEO. W pewnym zakresie możliwe jest łączenie obu z nich, jednak na potrzeby artykułu rozdzielmy oba typy i omówmy każdy z nich osobno. Chciałbym od razu zaznaczyć, że spośród osób czytających ten tekst na zdecydowanie lepszej pozycji są te, które dopiero zamierzają założyć bloga. Chodzi o to, że jasne określenie już na samym początku, z jakiej strategii pozycjonerskiej będziemy korzystać, daje nam przewagę nad innymi dzięki spójności prowadzonych działań – począwszy od pierwszego wpisu. Blogerzy, którzy działają w sieci dłuższy czas, musieliby się liczyć z koniecznością dokonania niezbędnych poprawek i modyfikacji wszystkich treści. A optymalizacja kilkuset czy kilku tysięcy artykułów to sprawa niezwykle czasochłonna. Szukając odpowiedzi na pytanie jak pozycjonować bloga musisz dokonać zasadniczego wyboru. Sam(a) sobie odpowiedz, czy chcesz: postawić na kilka głównych fraz, które generują duży ruch, lecz są mocno konkurencyjne, ściągać średnio i mało konkurencyjny ruch z fraz typu long tail. Pierwsza opcja będzie wymagać od ciebie jak najlepszej optymalizacji strony głównej. Znaczniki meta, rozbudowana treść odpowiednio nasycona słowami kluczowymi, linkowanie wewnętrzne z podstron na pozycjonowane frazy – to podstawowe zabiegi, które powinieneś wykonać na stronie by przygotować ją do pozycjonowania. Kolejnym krokiem będzie linkowanie, w którym musisz nastawić się na zdobywanie wartościowych backlinków ze stron tematycznych. Ich liczba i moc będzie musiała być odpowiednio duża, aby pokonać sporą konkurencję. Drugi przypadek (w moim osobistym odczuciu) daje znacznie lepsze perspektywy. Wymaga jednak od ciebie cierpliwości. Ta strategia opiera się na generowaniu ruchu z długiego ogona (long tail). Są to frazy...

Jak Zdobyć 50 Mocnych Linków Które Wypozycjonują Twoją Stronę W 5 Dni?

Niezawodna metoda wynikająca z trzech lat prac nad link buildingiem. Zdradzimy Ci nasz sekret za darmo!
Imię
Nazwisko
Adres e-mail
Nie spamujemy, tylko wysyłamy SEO porady i zniżki na profesjonalny link building :)